Thursday, December 20, 2007

Venninnebesøk

Jeg er så heldig som har Gunvor til venninne. Nå har hun vært på besøk igjen, for femte gang....Det er bare så kjekt å ha henne på besøk. Ikke nok med at vi har det kjekt sosialt. Hun fikser det meste også, iallfall hjemmelagde kjempegode julekaker og ordentlige kjøttkaker, med ertestuing og poteter. Og så har hun vært til god hjelp som barnepasser og handlehjelper. Så takket være henne er julen nesten i boks nå. Tenk at jeg kan servere hjemmelagde julekaker på julaften. Det hadde vel ingen trodd, iallfall ikke jeg.....
Da jeg takket deg (Gunvor) for det meste på julekortet, så glemte jeg å takke for en ting, og det var "takk for at du ikke brente ned huset vårt......" Gunvor sørget for litt action da hun klarte å sette den brune sausen i brann og sprang igjennom stua vår med en brennende stekepanne for å finne en passende plass å legge den fra seg, det fant hun ikke og måtte hive den ned på murplattingen nedenfor. Jeg har ingen bilder fra happeningen da Gunvor ikke var villig til å ofre armen for det som kunne blitt årets bloggbilde....Heldigvis så gikk det bra.
Gunvor er bare kjempeflink med barn, iallfall med guttene våre. Hun er desuten fadder til Chalom.

Takk for besøket Gunvor!

1 comment:

Anonymous said...

Heia Gunvor, jeg husker med glede på den julen hun bakte julekaker til oss også! Da feiret vi jul sammen også, det var veldig kjekt.