Monday, December 24, 2007

God jul

Nå har vi feiret vår første jul i eget hus. Tradisjon tro så startet vi dagen med å gå på skandinavisk julegudstjeneste. Vel hjemme igjen så begynte gjestene å komme. Be hadde invitert flere venner for å oppleve norsk jul, så det var ganske folksomt. Nå vet jeg ikke om Anne-ettåring synest det var så typisk norsk julefeiring akkurat, men... norsk eller ikke, koslig var det iallfall, Chalom storkoste seg, sovnet supertrøtt og glad mellom mammen og pappen sånn i åtte- tiden. Juletregang slo an hos thaiene...vi spilte norske julesanger på spilleren og så danset de i vei.
Chalom storkoste seg med å rive papiret av pakkene.
Jeg hadde vært ute å kjøpt gaver til alle barna, slik at alle fikk iallfall en julegave. Her er det Jack, sønn av hushjelpen som får sinn.

Dette er årets bursdagsgave og litt julegave fra familien der hjemme (i tilegg til sandkasse). Tusen takk!
Familien, inkludert vårt nye medlem, ettåring og nabo; Anne. Etter bilde var alle klar for et klesskifte, her er det varmt...
Julemiddagen var kalkun. Det falt sånn passe i smak hos våre venner, alt ble bedre da Be hentet ketchupen...Jeg hadde dekket på langbord ute på verandaen. Ekte norsk granbar hadde vi fått av Solveig Johannesen.
En venninne hadde tatt med nudler, det falt i smak hos prinsen.
Min kjære gav alt under julertregangen.


3 comments:

Anonymous said...

GOOD JUL, og GRATULERER så masse med en liten en til!!!

Kan skrive godt under på alle skussmål om jentene fra Undheim- de var et stort lys i HOP, og blir nok dypt savnet!!! Klemmer fra ELlen Sofie

Anonymous said...

Ser så nydelig barn, jeg liker barn,

Robe de mariée said...

Ser så nydelig barn, jeg liker barn,
http://www.billigebrudekjoleronline.dk/