Saturday, October 20, 2007

Magen.


Sånn ser jeg ut nå.....terminen nærmer seg, 8. november er den. Var sikker på at jeg var fødsel nær i begynnelsen av denne uka, det presset så på. Men doktoren min avkreftet det hele, hodet hadde ikke festet seg engang, så jeg må nok belage meg på lite søvn og stadig dogåing en stund framover. Babyen vokser og har det bra sier legen, så da prøver jeg å glede meg over det der jeg ligger søvnløs på nettene.
Jeg føler jeg har en kjempemage, men ingen andre er enig med meg. Bedøm selv.

Gutten vår skal foresten hete Thanan.

Only few weeks left ....this is how I look now.

3 comments:

Anne Brit og Arne said...

Så kjempefine mage du har!Litt stor var den jo... Og flott namn på "mage-buaren"! Bare 18 dagar att no, ikkje sant???

Tabtim said...

hei )

synes magen er akkurat paase til deg jeg )
koselig å lese blogg når en ikke sees..du får sjekke min nå,nå har det skjedd noe der,etter lang tid med dårlig tilgg på nett..

snakkes.
lykke til med "ballongen"resten av tida..hils pappan og storebroren..
klem anne )

Anonymous said...

Veldig fin mage, men nå skal det snart bli kjekt å se han som bor der og.