Saturday, May 26, 2007

På besøk hos Då

I går var vi på besøk hos Då. Og det var som vanlig veldig kjekt. Vi hadde med masse såper, shampoer, vaskemiddel etc, i tilegg til snop og filmer (betalt av støttespillere i Norge). Då går nå i 4. klasse og det trives han med. Begynner å bli tenåring nå. Han hadde på seg lange mørke jeans, noe han har ønsket seg lenge, jeg hadde med et par denne gangen, men antageligvis ikke så kule som de han hadde på seg- det sa iallfall Be, han sa at jeg kjøpte barneklær til han. I 40 grader så var det nok ganske varmt, men han klaget ikke.....

Vi hadde håpet at han kunne komme på sommerferie hos oss, i år, men som en del av dere vet så er jeg gravid igjen, og fram til nå så har jeg vært veldig kvalm, så jeg orket ikke å ha noen på besøk. Heldigvis så ble Då plukket ut til å delta på fotballskole i regi av en lokal bank, så han fikk likevel noen nye opplevelser nå i sommer.

5 comments:

Anonymous said...

GRATULERER!
Så kjekt at guten skal bli storebror.
Vit at de står vogn klar i Haugesund...

Gerd Kristin

Anonymous said...

Hei Anne

Nå har jeg lest nytt fra bloggen deres. Arti å lese om landet og deres familieliv,og det er fint å kunne se på hvordan prinsen av Lad Prao vokser og blir større og større. Han er virkelig en søt gutt. Stor nyhet at dere venter en til! Ingunn H. Haukeland

Anonymous said...

Oi, Gravid igjen!
Gratulerer så masse!

Kommer dere til Norge i sommer eller husker jeg feil?

Anonymous said...

Det går fort med oss gamle...

Chalom og jeg kommer i juli, så da snakkes vi.

Anne

Anonymous said...

Får du hjelp av en redaktør?

Redaktørskifte i Cosmopolitan
Marian Godø slutter i motebladet, uten å ha noen ny redaksjonell stilling å gå til, melder NA24 Propaganda.
[01.06.2007 - 15:31]
Tips en venn
Send!
– Først og fremst skal jeg ta den lange ferien jeg alltid har utsatt fordi jeg har vært opptatt med å jobbe. Jeg skal blant annet være frivillig på et barnehjem i Bangkok i seks uker – det gleder jeg meg til, sier Godø.