Monday, May 14, 2007

Ny fasade


Forrige fredag var Budis, Krit og Thatree på Lovsangs- hjemmet. Dette er kunstner- venner av meg og jeg hadde utfordret de i å dekorere veggen på Lovsangshjemmet. Dette etter initiativ fra lærerene. De mente at alle barnehager hadde søte tegninger på veggen, og det burde Lovsangshjemmet også ha, slik at det såg ut som en ordentlig barnehage. Jeg synest det var så kjekt at lærerene kom med initiativ selv, for det er ikke så ofte. Så da de spurte om jeg kjente noen som kunne male så kunne jeg det. Og vennene mine stilte selvfølgelig opp (gratis).

Budis og Krit hadde vært med på å dekorere skoler og barnehager før, så de forstod hva dette handlet om. For Thatree var dette første gangen, til vanlig så maler han veldig sære bilder, så for han var dette noe nytt, sært og morsomt. Lærerene var kjempefornøyd med resultatet. Her kommer noen bilder fra dagen (hun lyse med musefletter og baby på armen, det er meg og Chalom altså- om dere ikke kunne se det....)

2 comments:

Anonymous said...

Veggmaleri må man jo ha i en barnehage i Thailand, det har jo lærerne helt rett i. Flott at vennene dine stiller opp!

Anonymous said...

Well written article.