Tuesday, January 16, 2007

prinsen av lad prao



Det sies at når en får barn så får en lyst til å blogge, og det kan jeg bare si meg enig i. Plutselig så får en trang til å sende mailer med bilder av prinsen hele tiden, og fortelle om alt han gjør og hvor fint han smiler og hvor vakker han er og hvor søt han er og hvor morsom han er og hvor flink han er og hvor stor han er osv...
Da en i tilegg har svangerskapspermisjon og god tid på kveldene så er det jo en ypperlig anledning til å begynne å blogge.
Denne bloggen er for dere som ønsker å følge Chalom og vårt liv her i Lad Prao soi 1 (Bangkok)

4 comments:

Anne Brit og Arne said...

Kjære alle 3!

Fantastisk! Lukke til med blogging!Me kjem til å vera ivrige blogg-lesarar! Avstanden mellom Samrong og Lad Prao er (altfor)stor!

Liv said...

Kjære dere! Å så flott prinsebilder i bloggen! Dere er flinke til å skrive blogg og dele gleden med oss andre. Håper dere kan ta turen over fjell og daler til Hurdal / Toten på neste besøk til Norge. Mange hilsner fra Liv på Bjørnhaugen

Thaimaria said...

Paa hoey tid! Gleder meg til aa foelge med!

Maria

Ingunn H.H. said...

Hei dere!

Så fint at du blogger så vi kan følge med på dere og lillegutt! Han er en kul fyr. Skikkelig reggae-fan, allerede:) Rart hvordan barn helt fra starten av har sitt eget uttrykk. Før jeg fikk barn selv, syntes jeg de fleste så like ut. Kos deg hjemme, Anne. Klem fra Ingunn H.H.