Friday, January 19, 2007

Num T-Bone

Som de fleste av dere vet så er en av mine store interesser musikk, og i flere år har ska-reggie bandet T-bone vært en av mine favoritter.
T-bone er også grunnen til at Be og jeg ble kjent for flere år tilbake. Han er god venn av flere i bandet. Num, percussjonisten i bandet var han som i sin tid introduserte Be og meg for hverandre, og da jeg synest det var på tide at Be og meg ble bedre kjent (Be sier at når jeg skjekket han opp) så var det Num som gav meg telefonnummeret til Be.



Derfor synest vi det var veldig kjekt da
Chalom ble født på fødselsdagen til nettop Num.


Fremtidsplanene for Chalom er klare.
Trommene har Be kjøpt inn for lenge siden,
læreren er klar (Num), så nå må vi bare vente
til Chalom klarer å holde trommestikkene.....

1 comment:

Anonymous said...

Jeg følger med vet du:) Fine bilder og kjekt at du tar bilder av dagliglivet. Det er spennende å se på her i vintermørket. Haakon har det godt og er nok hakket feitere enn Shalom;)