Sunday, February 4, 2007

På kunstutstilling


Anne og Be har mange ønsker for sin håpefulle. En av de er at han skal bli glad i kunst. Derfor nå når Chalom er blitt hele 3 1/2 måned så var det på tide å ta han med på kunstutstilling....På lørdag hadde noen venner åpning på et lite galleri på Chatuchak. Vi storkoste oss alle sammen. Chalom nøyt all oppmerksomheten, og Be og jeg synest det var topp å være tilbake på Chatuchak, se på kunst, snakke med venner, høre på musikk etc. På det store bildet ser du jentene som hadde åpningen. Hun til høyre er kjæresten til Budis og hun som holder Chalom er Thatrees nye, unge (og veldig okaye) kjæreste. Chalom holdt ut lenge, men til slutt måtte han gi tapt for søvnen. På det nederste bilde er familien HaugChuwanon i butikken til Budis

2 comments:

ane marie said...

Hei Anne!

Hjelpes nå er det faktisk 3 år siden det var jeg som gikk på hald og koste meg i Thailand.. Og FOR en skjønn guttebaby du har fått siden sist!! Nå har det seg faktisk sånn at om 10 dager reiser jeg til Thailand igjen! Skal være der både i utenlandspraksis og på ferie helt fram til påske, så da skal jeg besøke alt som er av Lovsangshjem og Swensens og markeder og you name it! Gleder meg utrolig masse! Lillesøster Nina er jo Haldstudent i år, så hun skal jeg også beøske! Nei dette blir bra! Kanskje vi ses også! Hadde vært topp å hilse på Chalom:)

Hilsen Ane Marie - Jampii.. ;)

ane marie said...

Vi har forresten laget en utenlandspraksis-blogg du gjerne må besøke:

www.thaitutta.blogspot.com