Monday, February 12, 2007

En søndag i februar


På søndag var Chalom i Immanuel kirken for første gang. Det er den kirken jeg går i. Som forventet så hadde Chalom det helt topp, MASSE oppmerksomhet. Jeg synest også det var veldig kjekt å være tilbake i kirken. Kjekt å treffe menigheten igjen og ekstra kjekt synest jeg det var å treffe noen barn fra Lovsangshjemmet. På ene bildet så er det en av lærerene på Lovsangshjemmet som holder Chalom og en av ungdommene på senteret som sitter ved siden av. På andre bildet holder Da lille Chalom, Da og Chalom er de yngste medlemmene i menigheten og jeg tipper de vil ha det mye gøy sammen sånn framover. Da er datter til ei av mine tidligere lærere. Hun bor i nærheten av Lovsangshjemmet.

Senere på dagen var vi på weekendmarkedet. der ble Chalom malt av kunstnervenn Krit

2 comments:

Anonymous said...

Hei Anne og Be!

Så greit med denne bloggen så kan jeg bli oppdatert på hvordan dere har det:) Det var mange artikler jeg ikke hadde lest...likte best kommentaren til Be om at An burde heller bruke tid og lage babyer istedenfor å gå rundt på besøk! Ha ha!!! Den var go!!!! Vi snakkes vel snart....
...og Chalom er jo bare supersøt!!!

klem fra Cathrine

Anonymous said...

Hei Anne, Be og Chalom!

Så flotte bilder og veldig greit med en oppskrift på hvordan vi legger inn en kommentar. Jeg er grønn på området... Regner med at Chalom kan holde trommestikkene når vi kommer om tre år. Han ser ut til å være en fantastisk blid og morsom baby. Helt herlig! Her er vi klar for vinterferie og håper på etpar dager opp i trekket.
Klem fra Kjersti