Friday, September 14, 2007

Søskenbarna til Chalom








Chalom har noen flotte søskenbarn, bare ei bor her i Thailand, hun heter Yåk og er tre år. I Norge har han tre stykker, Kristoffer, Katrine og lille Håkon. I sommer brukte han mye tid sammen med de, spesielt med Kristoffer og Katrine. To utrolig flotte barn synest tanten, og veldig tolmodige og flinke med Chalom. Chalom storkoste seg sammen med de.

Jeg tok mange flotte bilder av trioen Kristoffer, Katrine og Chalom. Her kommer noen av de.

De to andre søskenbarna vil bli presentert ved en senere anledning.

Chalom has four cousins, This summer when we were in Norway he spent a lot of time together with two of them, Kristoffer and Katrine. And the two of them were very caring and patience with Chalom. Here is some pictures.

4 comments:

Anonymous said...

Fantastiske bilder av skjønne unger!

Det er ihvertfall en (kanskje noe)forutinntatt tante og mors mening

Anonymous said...

jeg vil at du skal ha mer bilder.

Anonymous said...

Jeg gleder meg til å komme til Thailand. Jeg savner Chalom, tante Anne og Onkel Be. Både jeg og Katrine gleder oss til å møte Norasing

Chalom, Thanan, Anne og Be said...

Vi også gleder oss masse til dere kommer.

Hilsen

Tante Anne, Onkel Be og Chalom