Sunday, September 9, 2007

Bursdagsfeiring



Nå har vi feiret bursdager....jeg hadde bursdag 6.september og Be hadde den 9. Be liker å feire så han startet feiringen på lørdag og fortsatte på søndagen. Han hadde masse venner på besøk. Jeg deltok på feiringen på lørdag fra starten av, hadde sovepause til midnatt, da stod jeg opp igjen tente lysene på bursdagskaken og fikk alle med på happy birthday. Be ble veldig glad for den overraskelsen. Jeg hadde en mye roligere feiring, bare familien, inkludert mamma, thaisøsteren min Kung og hennes datter Gina. Kung hadde laget kjempegod mat til oss og bursdagskake. Her er noen bilder fra den feiringen.
Thaivenn Thatree mente jeg burde skrive en liten kommmentar på engelsk slik at de også kunne forstå litt av bloggen min. Så framover så vil det være en liten kommentar på engelsk til hvert innlegg.

6th of September we celebrate Annes birhtday and 9th of September we celebrate Peys birthday. Here is some picture from Annes day. Annes friend Kung cooked for us. Annes mum who is visiting us joined the party too.

2 comments:

Anonymous said...

Kjekt med noen bilder fra bursdagen din, Anne. Det så hyggelig ut. Jeg fikk akutt lyst på Kungs mat.

Anonymous said...

Hei Anne. Gratulerer så masse med overstått. Ser ut til at du hadde ei kjekk feiring. Spennande med ein bror til, vanskeleg ditta med namn så lykke til med namnevalget. Håpe forma er nokolunde.