Monday, March 19, 2007

Reggie Chalom

Chalom har fått noen knalltøffe reggieklær av fadder Gunvor. Og i helga var planen at han skulle debutere som ekte T-bone groopie (som foreldrene ønsker han skal bli). T-bone skulle spille på Pattaya jazzfestival, og vi var klar trodde vi. Vi dro til Gap (vokalisten) på lørdag, og der ble vi. Gap synest ikke Pattaya var noen plass for en 5 måneder gammel gutt, og når han sa det så måtte vi bare tro han (veldig mye folk og veldig mye trafikk), så Be dro med Gap og jeg ble værende hjemme sammen med Chalom. (jeg hadde gledet meg kjempemye til konserten, har ikke hørt de siden før jeg fikk Chalom, og siden det var utekonsert så tenkte jeg det ville gå greit). Men Gap ville jo se reggieuniformen til Chalom, så da ble det en fotoseksjen ute i salaen til Gap, hvor han hadde laget en kjempefin arbeidsbenk til Chalom (se bildet). Vi hadde det veldig fint selv om det ikke ble noen konsert på oss, mye fordi Gap og familien bor fantastisk til i et gammelt trehus nede ved sjøen.

2 comments:

Anonymous said...

Koselig familiebilde, hvor jeg synes at Chalom ligner litt på søskenbarnet sitt Kristoffer (da han var en baby).

Tøffe klær som Gunvor har strikket. Det er bra at Chalom i hvertfall har en strikkende fadder...

Jeg skjønner at linsene er lagt vekk, Anne - kule briller!

Anonymous said...

Chalom ser virkelig ut til å trives! Og dere foreldre, også. Så dere prøver allerede å få Chalom til å bli en kunstner? he he. Ingunn H. Haukeland