Thursday, July 5, 2007

En odelagt computer....

Denne hilsningen skulle inneholdt noen bilder av en vakker gutt i vakre omgivelser. Vi har nettop kommet tilbake fra Mukdahan, en by som ligger rett ved grensen til Laos, bare en elv skiller de to landene. Her skal flere misjonerfamilier bosette seg. Be er der oppe for aa hjelpe til med aa bygge hus til to av misjonerfamiliene og Chalom og jeg var der for aa besoke han og for at jeg skulle ha lerermote med barnehagelererene. NMS har sin egen barnehage der. Men da jeg kom tilbake fra turen var datamaskinen min odelagt, siden det er en gammel en saa er det ikke vits i aa fikse den. Naa sitter jeg paa en internettkafe og skriver, og det vil jeg gjore til jeg drar til Norge paa mandag, ikke hele tiden altsaa. Alle mailadressene mine er inne paa hardisken som jeg naa ikke faar skjekket, saa om noen venter paa en mail fra meg saa send meg adressen en gang til, okay???

Til min kjere nevo Kristoffer: GRATULERER SAA MYE MED DAGEN I DAG!!!!
Gleder meg til aa treffe deg og Katrine naa snart.

No comments: