Sunday, July 22, 2007

På ferie i Norge






















Vi har hatt noen våte dager i Norge, men som Be lærte i fjor så er det ingen ting som heter dårlig vær, bare dårlige klær. Dette har Chalom også måtte lært for vi har vært på tur uansett vær. Og han liker det godt. Både på tur i vogn og på tur i bæremeis. Alt er kjekt. Vi har nå vært i Norge i halvannen uke og til nå har vi holdt oss i Haugesundsområdet. Har vært mye sammen med familien, Chalom sin mormor og morfar (som vi bor hos), tanter og onkler og søskenbarn. Det er veldig kjekt å se hvordan han trives sammen med slekta. Her kommer noen bilder fra vår første uke i Norge

2 comments:

Anne Brit og Arne said...

Hei Chalom!

Så tøff du var i regndress!!! Likar du å ha på sokkar og sko? Det gjer ikkje eg, eg hiv dei av meg så fort eg kan! Gler meg til me treffes heime i Bangkok att. Då kan me kosa meir!

Suss og klem, Jenny

Anonymous said...

Så fin en gutt dere har, Anne! Det er så trivelig å lese bloggen deres. Hilsen Siw HH