Monday, October 17, 2011

Chalom 5 år

Den store fine gutten vår er blitt 5 år. En strålende flott gutt er han og det var kjekt å kunne feire dagen hans og oppleve at han var storfornøyd med feiringene...for forventningene var skyhøye før bursdagen, han har gledet seg og ventet i månedsvis.
Han feiret først i barnehagen på selve dagen og på lørdagen var det fest her hjemme. Jeg har ikke visst hvor mange flinke bakere det er her i Bangkok før jeg fikk en sønn som ønsket en Ultraman kake over alt på jord...utrolig mange som lager de fineste kaker fant jeg ut da jeg letet etter den rette kaken på nettet. Fant en i nabolaget som laget cupcakes og siden det er det som skal serveres i barnehagen (det blir for mye styr med vanlig kake...) så bestilte jeg de søteste cupcakes der som prinsen kunne dele ut til alle vennene i klassen. Mamma, pappa og Thanan var også i barnehagen den dagen. Ser jo nå i ettertid at jeg er blitt litt blendet av alle kakene, for de fleste bildene fra bursdagsfeiringene er nettop av det- kaker. Nesten ikke et bilde av alle de flotte gjestene som gjorde selskapet på lørdag så flott...ja ja. De var der iallfall, venner fra klassen, misjonærbarnvenner og venner av familien. Under kommer noen bilder...

Chalom var veldig fornøyd med å kunne dele ut kaker til vennene i klassen.
Bursdagsgave fra familien i Stavanger.
Ultraman kaken som hadde stått på ønskelisten veldig lenge...
"Jeg spiste hele ultramannen jeg mamma"
"Happy birthday to you"
En kunstnervenn hadde maleaktivitet med barna.

Sent på kvelden kom endelig Num T-bone. Chalom og han har bursdag på samme dag og det er blitt en tradisjon at de er sammen på bursdagen til Chalom. Num kom med enda mer utstyr til perkusjonsettet til Chalom...Duke, som er venn av pappa kom også- veldig kjekt med han og.Fjernstyrte biler stod på ønskelisten og Chalom fikk hele 4 stykker....
Klokka 10 sovnet en veldig fornøyd gutt :-)

1 comment:

Anonymous said...

Kjekt å se at du hadde det så kjekt på bursdagen din, Chalom. Kakene så kjempegode ut!

Klem fra tante Kari