Sunday, November 30, 2008

julefotografering.

I dag kledde jeg guttene mine fint opp og tenkte jeg skulle ta et sånt fint julekortbilde som jeg kunne sende rundt til venner og familie. Har fått så mange sånne fine julekort i årenes løp og nå spør jeg dere alle "hvordan har dere fått det til?" Her ser dere noen av mine forsøk i dag- ingen vil bli et julekort...egentlig burde jeg bruke et av de, for det er dette som er sannheten. Men jeg prøver vel enda noen ganger å pynte på den, så kanskje dere får et julekort av to smilende gutter som sitter fint ved siden av hverandre, eller kanskje dere får et gammelt bilde av en gang jeg fikk tatt et bilde hvor to små søte gutter satt fint og smilte ved siden av hverandre. Vent og se. Tilslutt så fikk jeg iallfall et smil...

1 comment:

Anonymous said...

Ja ditta e en prøvelse kvart år, lurer berre på kva tid det vert bedre..Mine er no 3 og 5, men ikkje lett å få til noko bilde der begge ser nokolunde ok ut:-)
irene