Sunday, January 30, 2011

min lille kunstner...


I går på lørdag var det "art street" på Chatuchak marked og vi var selvfølgelig der. Chatuchak ligger i nærheten av der vi bor, så det er lettvint å dra dit. Det kjekke med kunstnerene på Chatuchak er at de tar barna på alvor, noe som selvfølgelig guttene våre setter stor pris. Skikkelige lerret å male på, bra maling og folk som er interessert i hva småkunstnerene mine holder på med. Veldig kjekt. Chalom holdt lengst ut. Han gav seg ikke før alt det hvite på lerretene han hadde fått utdelt hadde flotte farger. Nå henger to av bildene han malte hjemme i stuen. Det var kjekt å se hvor engasjert han var mens han holdt på. Enset knapt at folk stod rundt han og tok bilder.
Under kommer noen bilder fra kunstseksjonen under "artstreet"


2 comments:

Øyvind Holmstad said...

Hei! Jeg antar det er du som er venninna til Ingunn Holmstad, hvis jeg tar feil får du ha meg unnskyldt. Jeg er i tilfelle broren hennes.

Jeg ønsket bare å tipse deg om et prosjekt i Tailand, som dere muligens kan finne interessant:

http://www.permacultureglobal.com/projects/7-the-panya-project

Mvh,
Øyvind

Kari said...

En flott liten kunstner. Tydelig konsentrert