Saturday, August 14, 2010

Søndagskolelæreren

En stund nå så har jeg vært søndagskolelærer annenhver søndag. Vi trengte å dele opp søndagskolen da aldersforskjellen på barna våre var så stor (fra 1 1/2 år- 14 år). Nå har jeg og en til ansvar for barn under skolealder og tre andre deler på å undervise de eldste. En i menigheten var og tok bilde av oss en søndag. Her kommer noen av de.For mange år siden så fikk Immanuel menighet en flanellografserie av Kåre Gran, en gammel søndagskolelærer (og svigerfar til søster Kari). Fremdeles synest barna det er helt topp når jeg bruker den. Denne søndagen var det historien om lammet som forsvant som ble fortalt, og Chalom og Thanan som hjalp meg med å finne fram bildene til historien, hentet fram både løver og tigrer som bodde i skogen der lammet forsvant...Litt norsk lotto spill er også kjekt.
Tilslutt et bilde av de største barna. Kruu Somsii hadde ansvar for søndagskolen den dagen.

1 comment:

Anne Brit og Arne said...

Stilig at også spiderman går på søndagsskolen! Kanskje vi skulle stikke innom Immanuel en søndag. Tipper mine prinsesser hadde eeeelska å høre på deg!