Tuesday, March 6, 2007

Sammen er vi dynamitt


"Jeg føler mye, du tenker ditt....Men sammen er vi dynamitt" var temaet for årets misjonærmøte. Møtet varte i mange dager, fra onsdag- mandag. Vi hadde en møtedel i Bangkok og en retreat del i Kanchanaburi. I Bangkok hadde vi seminar om Jungs typepsykologi og vi tok alle en personlighetstest. Nå går vi rundt og er enten en ISTJ, ESTP, ESTJ, INFJ, ENTP osv, jeg for min del er en ENJF, det står for Ekstrovert, Følelse med iNtuisjon. Det var spennende å "finne seg sjæl" og så får vi se da om dette vil hjelpe oss i videre samarbeid. I Kanchanaburi bodde vi flott i en jungelresort som låg ved en elv. Her hadde vi late gode dager. Familien Haug Chuwanon var blant annet på elefant riding sammen med flere andre familier. Det ble også arrangert idolkonkuranse, Be vant i klassen for våre nye landsmenn (det hører med at alle fikk premier).

2 comments:

Anonymous said...

Ser ut som dere hadde det fint på MM. Hadde dere eksternt besøk til all personlighetstestingen, eller?
Herlig bilde av Chalom på fanget til Anne. Han er knallsøt, synes tante.
Jeg har ennå ikke hørt Be synge, så jeg forventer en minikonsert neste gang vi møtes...
Kari

Chalom, Thanan, Anne og Be said...

Vi hadde besøk fra Stavanger, tror det var Hinna menighet eller noe sånt. Hun heter Gunnhild Andersen.
Har sendt videre beskjeden til Be om minikonserten....

Anne